Tuesday, October 1, 2013

LEMBARAN BARU MENYUSUL..


Selamat bertemu kembali..
Sebenarnya dah lama saya tak menulis dimana-mana dan baru je tersedar dari tidur yang panjang. Sebelum ini ada juga menulis di FB Pages Villa Idaman.Tak tau pergi kemana. Sibuk agaknya (sibuk la sangatt)..hehe... Setelah menghadirkan diri dalam seminar Jutawan Industri yang di kendalikan oleh Dr Azizan Osman pada hujung minggu lepas, saya rasa bersalah kerana tidak berkongsi apa yang saya tahu dan pengalaman saya kepada rakan-rakan saya atau orang lain diluar sana. Ilmu yang ada tak dapat dimanfaatkan kepada orang lain. Rasa berdosa pun ada.. Untuk itu, selepas ini saya akan bagi banyak tip-tip bagaimana nak buat duit dengan rumah.. Ok.boleh,boleh..

Sekian, terima kasih.

Zaidi Mohamad

No comments:

Post a Comment